View Single Post
Old 28-01-2007, 15:38   #4
Liesbeth
Junior Member

Liesbeth's Avatar

hallo,

Ik heb de uitslag naar Mijke doorgemaild. Ik weet niet of voor mij hetzelfde geldt (dat van de RV) aangezien ik in Belgiƫ woon. Wat dat schrijven betreft: mijn verhaal zou nogal subjectief zijn denk ik... Onze allereerste show en Veelbelovend (wat ik niet verwacht had, aangezien Jennah's staart beetje lang is en haar masker niet perfect). En om eerlijk te zijn kende de keurmeester er niet echt zoveel van, dus misschien durfde hij niet anders dan Jennah een Veelbelovend geven. (om objectief te zijn ) Maar voor mij was het natuurlijk allemaal geweldig die dag! En was ik ook nog eens meteen eerste en beste TsW puppy! (Objectief: Jennah was de enige TsW op de show) Maar dat vertelde ik er natuurlijk niet bij toen ik vol trots naar mijn vriend belde
Dus voor mij was heel de gebeurtenis heel leerrijk en leuk, maar of ik andere mensen er mee kan boeien...

Ik heb trouwens nog altijd niet door hoe je foto's bij je bericht kan plaatsen, anders plaatste ik eens een foto van Jennah. Ze is ontzettend gegroeid en ze ziet er eigenlijk praktisch volwassen uit. Ik kan het nog altijd niet geloven... Binnen enkele maanden is die kleinste pup van mij ook zo

groetjes en bedankt voor de hulp!
Liesbeth jest offline   Reply With Quote