View Single Post
Old 13-02-2007, 23:50   #25
Azazel
n00b

Azazel's Avatar

Hoi Wolfdoggers,

Hier weer een kleine newsflash vanuit het UV trainingskamp in Wellerlooi.

Shadow en zijn net terug van onze laatste afstand van week 2 in het trainingschema.
We hebben er deze week in totaal 30,7 km opzitten als ik mijn fietscompjoeter moet geloven.
Shadow houdt het tot nu toe nog prima vol. Ik merk steeds als we een nieuwe week beginnen dat hij de eerste 2 ritten moeite heeft om mij bij te houden maar de laatste 2 ritten zie ik ook steeds weer een hele verbetering wat inhoud dat zijn conditie mooi meegroeit met het schema dat we volgen.
Ik ben dan ook benieuwd hoe het ons komende donderdag zal vergaan als we om de dag 10 km gaan fietsen.

Het fietsen over het fietspad langs de provinciale rijksweg N271 blijft nog steeds spannend voor Shadje, zeker als er van die grote vrachtauto's langsdenderen met 80/90 km per uur.
In het begin vlogen we telkens de bosjes in omdat shadje het allemaal wel erg indrukwekkend vond.
Nu, 2 weken later wijkt hij nog maar een klein beetje richting de berm dus aan groot verkeer begind hij ook al aardig te wennen.

Vandaag kwamen we halverwege de rit een weide vol met stieren tegen waar Shadje erg graag mee had willen spelen.
Jammergenoeg voor Shadje was het op dat moment ook tijd om om te keren omdat we op de helft van de rit waren... haha. Vette pech voor Shadje....

Misschien heeft hij komende donderdag meer geluk want dan is de rit toch weer 3 km langer.

Ik houdt jullie op de hoogte.

Groeten,

Barry & Shadje