View Single Post
Old 15-02-2007, 23:44   #92
Liesbeth
Junior Member

Liesbeth's Avatar

Hallo,

Bedankt voor het advies! Dat ze zelfs kettingen overtrekken heb ik ook al gemerkt... Na mijn leren leibanden ben ik voor een zo'n ijzeren gegaan, maar die heeft het ook maar 2 dagen uitgehouden. Nu heb ik een hele zware soort nylon leiband, maar haar ergens vastmaken doe ik niet meer. Met het juiste materiaal moet het wel lukken, dus ik kijk eens rond naar die stake out en andere mogelijke dingen...

Ik ben net terug van Jennah's eerste les PAKWERK!
En ze vond het heeeeerlijk! Ik dacht eigenlijk gewoon eens te gaan kijken, maar voor ik het wist stond ik zelf op het terrein. Ik zag Jennah nog nooit zo tekeergaan! Het was één groot spel voor haar en ze was zo opgewonden dat ze zelfs begon te ... blaffen! Dat deed ze nog nooit! Heel fier liep ze rond met 'dat ding' dat ze wist te bemachtigen van die man (ben nog niet zo thuis in de vaktermen, zoals je ziet ) Na nog geen 10 minuten was Jennah dood-dood-op! Ongelofelijk! Daar moet ik anders 2-3 of zelfs 4 uur voor wandelen! Volgende week gaan we zeker terug en hopelijk blijft Jennah het zo leuk vinden!

Die kleinste van ons is vandaag een uurtje in de buitenkennel geweest, naast Jennah en Sophie (mijn labrador). En ook zij is nu doodmoe van zich de hele tijd op te winden. Ze wou zo graag korter bij Jennah zijn, maar haar tandjes zijn nog niet sterk genoeg voor de tralies... Ze is net aan het wisselen, en soms zag je haar even slikken: een tandje binnen.

Mijn kleine meisjes worden groot... Iedereen die op dit moment een pup(je) heeft: pak het af en toe maar eens op de schoot, want binnen enkele maanden gaat het niet meer!

Groetjes,

Liesbeth
Liesbeth jest offline   Reply With Quote