Fietsen zit er voor Wilson ff nog nie in. Wandelen ook amper, haha. Zo grappig als ie dan begint te lopen naast Kyra. Hij doet haar continu precies na, zelfs binnen. Fietsen met Kyra gaat prima. Zelf mountainbike k veel met vrienden en nog een Weiermaraner (of zoiets

). Ongelofelijk wat een snelheid die beesten hebben. Als wij via het pad fietsen en de honden door het bos zijn ze nog steeds drie keer zo snel. Niet te houden gewoon.
Vandaag even alleen gaan lopen met de kleine en t valt me op dat die nu al redelijk dominant is. Zo kwam k een kleine border terrier tegen die t uiteindelijk toch echt moest ontgelden.. Vroeg me eigenlijk af of jullie ook allemaal zoveel aandacht krijgen met een gewone wandeling. Echt iedereen vraagt mij wat voor hond het is, waar die vandaan komt, en wat voor soort ras de TSW dan wel nie is. Zelfs een half uur staan praten met twee mensen met Duitse herders die er nog nooit van hadden gehoord maar hem toch wel heul erg interessant vonden, haha! Hebben jullie hier allemaal ook nog steeds "last" van of houdt dat uiteindelijk wel op naarmate die ouder wordt?