View Single Post
Old 22-02-2007, 21:28   #6
SenE
Junior Member

SenE's Avatar

Ik sluit me aan bij Jolanda bij ons het zelfde verhaal. Tuff is de gomp en Tuscani de bitch. Tuscani de baas bij het eten en Tuff begint met spelen en dan beslist Tuscani of er werkelijk gespeeld gaat worden ja of nee.

Maar verder leven ze echt naast elkaar en er valt nooit een onvertogen woord wat betreft rangorde (Gelukkig)

Quote:
2 dominante reuen en geen van de twee die wil onderdoen voor de andere... dat wil ik niet graag meemaken
Wij hebben het met Tuff en de schapendoes reu (dekreu) van mijn ouders mee gemaakt. Mijn vader die veel gewent is en normaal alle honden uit elkaar haalt kreeg die 2 reuen niet uit elkaar. Gelukkig voor de Schapendoes droop Tuff af zodra ik in beeld was en een brul gaf dat ie zijn kennel in moest gaan. (Voor de verandering luisterde hij in 1 x!) Maar anders was het denk ik voor de schapendoes heel slecht af gelopen, want Tuff had hem op zijn rug en lag er boven op maar die kleine haarbal gaf zich niet gewonnen.

Dat was ook de eerste keer dat we zagen dat Tuff toch echt wel een stoere vent is ipv die mafketel. Als het erop aan komt staat hij volledig zijn mannetje.

Keep your friends close but keep your enemies closer !
SenE jest offline   Reply With Quote