View Single Post
Old 08-03-2007, 10:59   #12
Smokey
Angel en Bachata,Luna

Smokey's Avatar

Hallo,

Bij ons hadden we de 'pech' dat ze voor Saarlozen versleten werden.Van dit ras hadden ze nog nooit gehoord,deden ook weinig moeite om meer te weten te komen.Er werden kleine hondjes opgetild,want woord wolf in naam vonden ze toch helemaal niks,Robert trainde met Angel,die stond een heel stuk verder dan ik met Bachata,de vrouw die les gaf,zei dat er echt niets met een Saarloos te beginnen was,veel te schuw enz.Die had dat in haar hoofd en dat kreeg je er niet meer uit,Angel nam ook geen voertje van haar aan,dat was ook niet normaal zei ze.De praktijk was dat Angel geregeld met zijn neus in de wind mijn kant opsnoof,en daardoor sommige oefeningen gewoon niet deed,en maar kijken mijn kant op.
Dan had ie natuurlijk niet goed de aandacht en werd Robert weer op zijn nummer gezet.
Als ik dan klaar was met de puppyles,wat Bachata best aardig deed,als ze maar kon werken,moest ik snel in het clubhuis binnen gaan en mocht niet wachten buiten op Robert,want ik verstoorde de lessen teveel,omdat Angel dan alleen maar naar mij toe wilde.
Ja de gewone dingen gaan eigenlijk vanzelf,hoort bij het opvoeden.