View Single Post
Old 07-05-2004, 12:35   #10
mijke
Senior Member

mijke's Avatar

Ook ik ben een weekje weggeweest en reageer daarom nu pas.

Om eventuele misverstanden rond de ALV te voorkomen:

Er zijn vlg. mij helemaal geen spectaculaire zaken op de ALV aan de orde geweest en m.i. is er ook helemaal niet iets aan de hand wat op "gerommel" binnen de vereniging wijst!

De twee stemmmingen die er werden gehouden waren ook unaniem (zonder een enkele onthouding) en verders heb ik niets gemerkt van haevy conflicten En natuurlijk is ook binnen deze club niet iedereen het met elkaar altijd over alles eens, maar er bestaat ook geen enkele club waar dit wel het geval is!

Quote:
Originally Posted by KoosLetydeGraaff
Over de vergadering is dit, denk ik, niet de juiste plaats om daarop te reageren.

Ik denk, dat je beter Czech Point kunt afwachten waar de notulen inkomen of telefonisch met iemand daarover kan spreken.
Ik denk dan ook niet dat Letty met het bovenstaande wilde suggereren dat er van allse aan de hand is wat "geheim" moet blijven!
Maar ik ben het wel volledig met Letty eens dat het forum van wolfdog niet de juiste plaats is om over de ledenvergadering van een specifieke club te praten.

www.wolfdog.org is een gratis onafhankelijke site met veel info voor iedereen die geinteresseerd is in de TsW.

Mensen die lid worden/zijn van een TsWclub (en daar ook contributie voor betalen) krijgen de specifieke info van die club via de ALV's, hun eigen clubsites en clubbladen.
En het zou inderdaad geen pas geven om op deze site alle info van specifieke ALV's van de diverse clubs te zetten. Hiervoor moet je dus bij sites van de TsWclubs (in div. landen) zelf zijn.

De site van de nederlandse TsW club is: www.wolfhond.org Daar kun je bv ook de info over een evt. doedag vinden.

Groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote