View Single Post
Old 14-03-2007, 10:10   #18
SenE
Junior Member

SenE's Avatar

Gisteren weer lekker 12,5 km gefietst prachtig weer en heerlijk door de bossen. Tijdens onze kleine pauze op 9km, komt er een man aangefietst hij had mij al zovaak met de honden zien fietsen en wilde er nu toch graag wat meer van af weten. Dus weer het gebtuikelijke verhaaltje opgelepeld en hij bleef ze mooi en leuk vinden. Verder wederom de pest in al die ... honden die los op een erf lopen en dan als jij langs fietst met je 2 Tsjechen de weg op gaan en achter je aan lopen en dat terwijl de baas gewoon staat toe te kijken hoe jij houden en keren heb aan je honden door dat ... beest. En dan ook nog dom weg dat pokke beest niet terug roepen he!!!!!!

Vandaag wordt fietsen even helemaal niets, ben gisteravond gecrasht met onze 3 jarige pony die we aan het beleren zijn. Ging even helemaal fout, trok zich los, lange lijn erachteraan, ik er boven op en als een gek door de bak heen racen en gewoon door gaan. Recht op de hoeken af en op het laatste moment de bocht om. Uiteraard kon dat niet goed blijven gaan, na 1,5 rondje kwam ik er naast te hangen en toen kwam mijn been helaas een paaltje tegen. Het paaltje heeft dat dus ook niet overleeft en ik loop nu kreupel, schaaf plek en gekneust. Maar 1 voordeel toen ik ernaast lag was de rodeo wel over pony bleef weer staan en liet zich pakken.

Keep your friends close but keep your enemies closer !
SenE jest offline   Reply With Quote