Hallo,
Een volg een cursus hondenfokker van 2 jaar... Dit is avondschool, want ik studeer Psychologie aan de KUL. Wel interessant... je ziet een beetje vanalles... Anatomie, voedingsleer, pathologie, gedrag, erfelijkheid, EHBO, enz. Zo heb je toch een basis van alles wat met honden te maken heeft.
Het zou kunnen dat ik ook nog een cursus hondeninstructeur volg, maar mijn agenda moet het toelaten...
Ik weet dat ik eerst de toestemming moet vragen aan de eigenaars van de honden, maar uit ervaring weet ik dat de meesten dat (helemaal niet) erg vinden. Ik hoop dus dat dat in dit geval ook zo zal zijn. Maar ik moet bekennen dat ik bvb. geen mail naar Polen of Moskou zou sturen om toestemming te vragen, als ik toevallig een hele mooie hond van die kanten tegenkom
Wel als de mensen Nederlands of Engels (of eventueel nog Frans of Duits) spreken... Het is ook niet zo dat dat werkje 'openbaar' wordt gemaakt. Alleen ik en degene die er punten op moet geven zal het te zien krijgen... Ik probeer wel zoveel mogelijk foto's van mijn eigen honden te gebruiken, maar soms kan ik niet anders dan andere honden gebruiken.
Maar ik houd rekening met het feit dat ik (voor heel veel dingen) toestemming moet vragen aan de oorspronkelijke 'auteurs'.
groetjes,
Liesbeth