View Single Post
Old 20-03-2007, 20:37   #5
Manishdra
Junior Member

Manishdra's Avatar

Nou dan maar wachten op een reactie van de fokkers of ze mij willen helpen! Mijke jij spreekt toch goed tjechisch ?

Vakantie naar polen... was al bijna een weekend Frankrijk gegaan voor een Tjechendame maar dat ging uiteindelijk niet door... Zit er alleen een beetje mee dat onze 9 maanden oude meneer die toch al niet zo verzot op de auto is... moet dan ook nog 13 uur in de auto zitten?
Krijgen we hem niet meer mee terug ofwe moeten onze spullen in vuiliszakken doen omdat ze anders onder de kots komen te zitten. Kan me enigzins voorstellen dat de wegen daar niet zo denderend zijn (heb een auto met vrij harde veren (lees bestelauto uit '9 Dat kan een leuke achterbaan worden!

En is het leuk voor een jonge hond om zo lang in de auto te zitten ? en dan vooral een tjech? Dan zijn we wel verplicht om halverwege een pauze in te lassen van ongeveer een nacht zodat hij/zij (beide dus) hun energie kwijt kunnen.

Al met al, zal het met mijn lieftallige partner overhebben. We moesten toch nog een kampeervakantie plannen (al was de ardennen eerder de plaats van bestemming dan Warszawa(Polen)
Manishdra jest offline   Reply With Quote