View Single Post
Old 10-04-2007, 16:40   #20
Azazel
n00b

Azazel's Avatar

Hoi Letty,

Je hebt helemaal gelijk hoor en aan dat soort berichtjes stoor ik me ook absoluut niet. Nieuwe gebruikers wil ik als het moet 10x hetzelfde verhaal vertellen als dat ze verder helpt.

Maar als het gaat om een onderwerp naar boven halen door je voorgaande berichtje te verwijderen en opnieuw te plaatsen of een copy/paste uit te voeren van een bericht dat een halve dag eerder ook al is geplaatst door iemand anders met als doel het onderwerp omhoog te halen (reclame), jah.. daar kan ik me als gebruiker wel aan storen. En toevallig is het deze week al een aantal keer is voorgekomen in onderwerpen betreffende de TWK. Maar als ik hetzelfde zie in een bericht van de NVTW dan zeg ik daar ook iets van.

Ik hoop dat ik nu duidelijk ben, mochten de voorgaande boodschappen te negatief zijn overgekomen dan spijt me dat. Het laatste wat ik wil is ruzie gaan lopen maken op dit forum, maar ik vind wel dat je eerlijk mag zijn naar elkaar.

Verder wens ik iedere vereniging te beste toe, of het nu de TWK is of de NVTW.

Groetjes, en nogmaals heel veel succes met de oprichting van jullie nieuwe vereniging.

Barry