Hoi Stefanie,
Tuurlijk heb ik er geen bezwaar tegen dat jullie reclame maken voor je club, want hoe meer er te doen is voor TsW's en hun eigenaren hoe leuker en beter het is!
Maar als er vergeleken met gisteren niets veranderd is in de aankondigingen op jullie site (over alle door jou hierboven genoemde activiteiten staat nog geen enkele nadere info vermeld!) vind ik het wat flauw om nu al weer jullie site te promoten.
Want op dit moment staat er alleen in jullie agenda een wandeling in juni en een BBQ in spetember waar alle nadere info over zal volgen.
En ik kan mij best voorstellen dat andere lezers in dit forum zich dan aan dit soort "spotlight" acties van jullie gaan ergeren. Op die manier wordt het zelfs een soort anti-reklame voor jullie club, en dat zou ik echt hartstikke zonde vinden!
Want veel Tsw eigenaren willen gewoon wat leuks met hun hond ondernemen en dan is het alleen maar toppie als van veel kanten ook wat aangeboden wordt!
Enne... misschien is het een idee om hier, of op jullie eigen site, te vertellen wat jullie globaal afgesproken hebben op de oprichtings vergadering en wie nu de bestuursleden (en hun functies) van jullie club zijn.

Dan is het voor iedereen op dit forum ook helder wie wie nu is binnen jullie nieuwe club en wat jullie globaal voor plannen hebben.
Dus kortom, profileer je club even helder en positief, dan heeft iedere lezer er meer aan!
(dan alleen aan boven halen van een topic)