View Single Post
Old 19-04-2007, 10:41   #2
Koos
Member

Patty,

Je weet net zo goed als ik, dat er geen notulen openbaar gemaakt worden door geen enkele vereniging.

En als jij lid wilt worden van b.v. een atlethiekclub, ben jij dan geinteresseerd wie het bestuur is. Ik denk, dat je de meeste mensen daarvan niet eens kent. Is dat dan een belemmering of voordeel om lid te worden of wordt je lid vanwege dat je atlethiek wilt beoefenen.

Mijn mening is, dat je lid wordt van een vereniging omdat je daar diverse verwachtingen van hebt of ideeen daarover hebt. In dit geval zijn het dus verenigingen die iets met honden te maken hebben. En dan is het jouw keus, waar je je het prettigst bij voelt om lid te worden.

En uit eventuele gesprekken kan je besluiten om lid te worden en niet op grond van het bestuur.

Dat er nog het een en ander moeten worden aangevuld is duidelijk, maar de webmaster heeft ook zijn werk en is niet in staat om de hele dag aanvullingen of wijzigingen aan te brengen.

Geduld is ook een mooie en goede zaak. Er zal best nog wel de nodige informatie komen, denk ik.

Ik kan je alleen verzekeren dat alle punten, die Stefanie in het topic hierboven heeft geschreven, aan bod zijn gekomen en dan weet je ongeveer wat er besloten is.

Letty
Koos jest offline   Reply With Quote