Quote:
Originally Posted by stefanie
Had beter een tijdje kunnen wachten....
Maar: "waar het hart vol van is ........."
Sorry, wilde niet vervelend overkomen 
|
Ik weet dat je het goed bedoelde hoor!

Ik vroeg ook alleen maar om even helder en positief de plannen van jullie Klup te profileren.
Quote:
Originally Posted by veronique
Helaas mijke en andere mensen, dit is een gedeelte wat leden straks alleen te zien krijgen. Er is een apart gedeelte op onze site waar alleen dingen voor onze leden staan en dit staat er straks bij.
Voor de mensen die het (hadden) willen weten hadden afgelopen zondag naar onze oprichtingsvergadering moeten komen.
|
Quote:
Hallo Wilma………
Wij zijn heel open en heel duidelijk. Als je het allemaal had willen weten was je afgelopen zondag gekomen, iedereen was welkom
Wij hebben ervoor gekozen om bepaalde dingen alleen voor de leden te houden, waaronder de vergaderingen vallen.
|
Quote:
Originally Posted by KoosLetydeGraaff
Wat voor duidelijkheid wil je dan hebben. Informatie over de vergadering??? Notulen meelezen???
|
Oeps! Wat een misverstanden weer!!!!!
Want natuurlijk bedoelde ik geen verslag van vergaderingen… en/of wat er precies is besproken … en/of wie er precies aanwezig was!!
Ik was gewoon benieuwd wie jullie bestuursleden zijn geworden en dat is toch zeker niet alleen iets voor leden? (staat bij meeste clubs en verenigingen gewoon op een site)
En verders vroeg ik Stefanie gewoon om jullie globale plannen voor de komende tijd te omschrijven.
Quote:
.…….enne stefanie, je bedoeld het goed, weet ik. Je hebt het goed gedaan alleen iets te vroeg 
|
Tjsa.., als je mijn topic goed leest, kun je zien dat dit was dus precies wat ik ook bedoelde!!!!
Niets mee en niets minder
Groetjes,
mijke
PS
Ik zie dat er net weer nieuwe reacties geplaatst zijn.
Daarom nog ff een korte reactie op die topics:
Tuurlijk zou ik zelf niet lid worden van een atletiek vereniging vanwege bestuursleden die daar in zitten

Maar ik snap ook niet waarom er zo geheimzinnig gedaan wordt over wie bestuursleden van jullie club zijn