Quote:
Originally Posted by KoosLetydeGraaff
Patty,
........................................
En als jij lid wilt worden van b.v. een atlethiekclub, ben jij dan geinteresseerd wie het bestuur is. Ik denk, dat je de meeste mensen daarvan niet eens kent. Is dat dan een belemmering of voordeel om lid te worden of wordt je lid vanwege dat je atlethiek wilt beoefenen.
Mijn mening is, dat je lid wordt van een vereniging omdat je daar diverse verwachtingen van hebt of ideeen daarover hebt. In dit geval zijn het dus verenigingen die iets met honden te maken hebben. En dan is het jouw keus, waar je je het prettigst bij voelt om lid te worden.
En uit eventuele gesprekken kan je besluiten om lid te worden en niet op grond van het bestuur.
.....................
Letty
|
Yep helemaal mee eens! Als ik lid wil worden van de plaatselijke Athletiek vereniging ga ik een keer kijken, keertje meedoen en als het bevalt word ik lid. Wie er in het bestuur zit merk ik dan terzijnertijd wel een keertje.
Die vlieger gaat hier natuurlijk niet op! Op het moment dat je een openbaarforum gaat gebruiken om proberen mensen geinteresseerd te krijgen voor een nieuwe op te zetten vereniging kan je ervan uit gaan dat je op dat forum ook reacties krijgt. Begrijp me goed, ik zou ook het forum hiervoor hebben gebruikt, want dan bereik je precies die mensen die je wilt bereiken.
Maar na een uitvoerige campagne op het forum rondom de oprichtingsvergadering geen antwoord geven op de vraag wie nu de bestuursleden zijn is natuurlijk niet handig.
Mensen zijn nu eenmaal nieuwschierig, want in mijn ogen is het niks meer of minder dan dat, maar als je dan laat weten dat de namen van de bestuursleden vergrendeld achter een wachtwoord zitten en blijven wek je een rare indruk. Wilma is in mijn ogen al zo vriendelijk geweest jullie daarop te atenderen.
V.w.b. jullie voorbeelden over voetbalclubs en athletiek verenigingen als je die websites bekijkt zie dat overal de bestuursleden worden vernoemd. Meestal worden ze zelfs aan de hand van een verhaaltje en een pasfoto voorgesteld. Heel leuk
Nogmaals als je de afgelopen maanden zo nadrukkelijk op het forum aanwezig bent geweest voor de TWK. Geef dan gewoon antwoord op vragen die ontstaan uit nieuwschierigheid. Dan kom je als TWK open en gastvrij over. Nu komen jullie over als besloten en geheimzinnig.
Doe er je voordeel mee! het is goed bedoelt. Als aan het eind van het liedje het TSW ras er beter van wordt vindt ik het allang best.
Succes,
Groetjes,
Bert.