View Single Post
Old 19-04-2007, 11:48   #6
Koos
Member

Mijke, Patty en Bert,

Als jullie mijn berichtje ook goed hebben gelezen, dan heb ik geschreven dat er nog de nodige aanvulling komt, alleen het kan niet allemaal tegelijk en er is niets geheimzinnigs aan om de bestuursleden te vermelden.

Nog even geduld.

En ik dacht, dat onze doelstellingen inderdaad, door een aantal keren de aandacht erop te vestigen, duidelijk genoeg zijn geweest.

Maar hier is een korte beschrijving van de vergadering.

Er waren ongeveer 20 personen aanwezig.

Uiteraard is gesproken over de mogelijkheden van onze doelstellingen en zover die nu te overzien zijn geweest, is het voor een groot gedeelte haalbaar alleen alles kan niet tegelijk. Het zal verspreid worden over een paar jaar.

Als 1e is er weer een wandeling gepland en in het vroege najaar een BBQ voor leden en NIET leden. Uiteraard kan ook iedereen aan de wandeling deelnemen. Hieraan zijn dus ook GEEN kosten verbonden.

Daarnaast is er een opzet gemaakt voor training.

Wat de geheimzinnigheid betreft om alleen een stukje voor leden toegangelijk te maken is bedoeld om bepaalde clubinformatie kenbaar te maken. De bedoeling is om de kosten van drukwerk en porti zo laag mogelijk te houden en dat kan dan via dit gedeelte.

Wie dus meer informatie wil, zal dus lid moeten worden.
Overigens zal algemene informatie gewoon te lezen zijn.

Letty
Koos jest offline   Reply With Quote