View Single Post
Old 20-04-2007, 12:23   #7
mijke
Senior Member

mijke's Avatar

Om nog meer ophef en misverstanden te voorkomen wil ik nog wel even op onderstaand berichtje reageren:

Quote:
Originally Posted by kobesen
Hmmm ik dacht juist dat bij het opstarten van de nieuwe klup wij duidelijk hadden vermeld wie het bestuur zou zijn. Tja misschien zijn jullie dat alweer vergeten, kan natuurlijk. Helaas is dat topic ook nergens meer te vinden. Meerendeel is spontaan verdwenen van het forum helaas.
* Ja jullie hebben eerder 2 voorlopige bestuursleden genoemd: Kim en Stefanie
* Het topic waar dit in vermeld wordt, staat ook nog gewoon in dit forum
* Er is niets van de info over de nieuwe klup "spontaan" van dit forum verdwenen

Maar wellicht is het voor jou en alle andere op dit forum handig, om nomaals te vertellen dat er meerdere rubrieken zijn, waarin je een nieuw topic kunt starten.
De nieuwe klup heeft b.v. in verschillende rubrieken reclame campagne gevoerd.
Daar is op zich niets mis mee, maar 't is dan natuurlijk later wel even zoeken waar je wat geplaatst hebt!

Ik heb niets tegen jullie nieuwe klup en heb al vaker geschreven dat ik blij ben met iedere activiteit die er voor TsW's georganiseerd wordt!
Daarom vind ik het wat jammer, dat je door jouw berichtje de suggestie wekt dat ik info over de nieuwe klup verwijderd zou hebben.

Ik hoop dat hiermee het zoveelste misverstand uit de weg geruimd is!

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote