View Single Post
Old 23-04-2007, 12:54   #32
herder
Musketier

herder's Avatar

Quote:
Originally Posted by KoosLetydeGraaff
Bert,

Je noemt mijn naam in verband met de RVB. Dat begrijp ik even niet.

Je kan als gewoon mens, lid van een rasvereniging, geen lid zijn van de RVB (Raad van Beheer op Kynologisch Gebied.

Daarom wil je dit misschien nader verklaren.
Maar natuurlijk Ik gebruikte jouw opmerking omdat die voor mij juist aangeeft dat het verstandig is om even stil te staan bij wie er in een bestuur zitten. Juist omdat het bestuur dus behoorlijk wat invloed kan hebben, dit blijkt uit jouw opmerking over de verschillende besturen van de RVB en de verschillende koersen die 'gevaren'worden. Het ging mij dus over de invloed van het bestuur en niet over het al dan niet lid worden. Dat zette ik erbij om niet de verkeerde indruk te willen wekken. Indien niet duidelijk dan lees ik het wel!!

Quote:
Originally Posted by KoosLetydeGraaff
Tevens omtrent het fokken, met een of twee nestjes per jaar kan ik niet zeggen dat iemand een broodfokker is. En soms slaat hij of zij ook nog wel eens een jaar over. Wel zoals genoemd wordt op het Engelse Forum omtrent de kennel Passo del Lupo.

Ik denk, dat iedere hobby geld kost en dat je er allemachtig veel tijd en GELD in moet stoppen om tot een bepaald gewenst resultaat te komen.

Vergeet niet, dat als alles goed gaat met een dekking, je het dekgeld kwijt bent en als dan nog alles goed gaat met de geboorte, je in je handjes mag klappen. Wanneer er een keizersnede gedaan moet worden kan je alweer je portemonnaie open trekken, en helaas gebeurd zoiets ook nog een keer in het weekend en dan mag je dubbel tarief betalen bij de dierenarts.

Lang leve onze hobby, die GELD kost.

Letty
Yep, helemaal mee eens!! Maar ik ga er ook vanuit dat iedere fokker die op zo'n manier fokt zich niet aangesproken voelt door mijn teksten. Ik probeer hierin juist duidelijk onderscheidt te maken.

Groetjes,

bert.
herder jest offline   Reply With Quote