View Single Post
Old 27-06-2007, 16:38   #4
sbaars
Junior Member

sbaars's Avatar

Default Voorstellen en vraag

Hoi Patty,
Ik heb de website van Mijke al eens eerder gezien ivm haar Leonbergers. Onder andere via haar website ben ik weer beland op deze site.
Best wel een kleine wereld zo...

Hoi Letty,
dat de Tsjech niet zo makkelijk te trainen is als een Mechelaar is mij reeds bekend. Dugan (de Leo) is ook niet een van de vlotste maar dat vraagt gewoon meer creativiteit van mij tijdens de training. Caïne is inderdaad watervlug met het aanleren van oefeningen. Nadeel daar weer van is dat Caïne snel denkt wat de bedoeling is en zelfstandig gaat werken.

Maar ik heb geen haast. De hond hoeft niet met 2 jaar volledig klaar te staan voor een keuring of examen. En voor ik definief de beslissing maak om een Tsjech als gezinsuitbreiding te kiezen wil ik toch eerst naar clubbijeenkomsten oid gaan om met daadwerkelijke Tsjech-eigenaren te praten. Wat zijn hun ervaringen met Tsjechen.

Voordat iedereen de nadelen van een Tsjech op gaat sommen.......ook ik heb de foto's van de herinrichting van een huis gezien in Tsjech-stijl.
En de horrorverhalen van alle sloopfestijnen van die monstertjes. Aan de andere kant als ze eenmaal volwassen zijn vergeet je dat soort "incidenten" al snel lijkt me zo......
sbaars jest offline   Reply With Quote