Quote:
Originally Posted by Patty33
Hallo
Dat de fokker de stamboom nog altijd niet heeft opgestuurd...slechte zaak!!! Echter misschien heeft de fokker wel een goede reden, waarom hij/zij de stamboom nog niet heeft opgestuurd?
Ik vind dat je best erop mag wijzen, dat er 'iets niet in de haak' is met een fokker hier op het forum; mits het om bewezen feiten gaat. Aangezien we niet weten hoe of wat...is er dus geen bewezen feit, dat er iets niet in de haak zou zijn en ben ik het met Barry eens, dat het dan ook niet netjes is dit te suggereren.
Verder ben ik het helemaal ermee eens: stamboom of niet, wel of geen show gelopen; de hond heeft een goed BLIJVEND thuis nodig.
In dit geval ga ik er vanuit dat het echt onmogelijk is om deze TW te behouden (@ Kim: anders zou je deze oproep niet plaatsen hoop ik)
Het valt me nl. wel op, dat steeds meer en meer honden (ook Tjechen) ter herplaatsing worden aangeboden...de hond zou te druk zijn, kan niet alleen blijven, er is gezinsuitbreiding, etc etc.
Dat is pas echt een KWALIJKE ZAAK !!! 
Waarom denken mensen niet beter na voordat ze een hond in hun gezin opnemen???
Grrrrrrrrr....daar kan ik dus zowel boos  als verdrietig  om worden!
Groetjes,
Patty
|
Goed gaat ie dan: ik heb je voor deze ene keer van de negeerlijst afgehaald omdat ik dit wel erg belangrijk vind om op de reageren.
Want ik proef hier boven namelijk uit dat jij suggereert dat het misschien geen nijpende zaak is voor deze mensen. Tenminste zo komt dit op mij over.
Net zoals het op jou overkomt dat wij suggeren dat er iets niet in de haak is.
Ik heb heeeeeeeel erg lang met Wilma aan de telefoon gesproken. En ik ben niet van plan om privedingen hier op het forum te melden over de problemen van een ander. Wilma heeft moeite met het forum net zoals jij. Dus ik ben nu aan het bemiddelen. Er zijn geintereseerden uit Duitsland, deze heb ik net aan de telefoon gehad en als het goed is zijn zij nu aan het bellen met Wilma.
Ik kan je dit vertellen: zij hebben idd een juiste beslissing genomen om de hond te laten herplaatsen. Ik ga niet iemand helpen waarbij ik het verhaal niet geloof!!!!! Deze mensen zijn fijne mensen en hebben het al moeilijk genoeg met bepaalde dingen en moeten nu ook nog hun hond gaan herplaatsen omdat het niet meer gaat ivm gezondheidsredenen. Daar hebben ze het heel moeilijk mee.
Ik ben het met je eens dat er de laatste tijd lijkt het wel erg veel herplaatsers zijn. MAAR ik vind het wel een taak van de FOKKER (dan bedoel ik ALLE!!!! FOKKERS!~!!!!) om de puppykopers op een juiste manier voor te lichten! En in veel gevallen schort het daar nogal aan!
Ok het is ook de taak van de koper om zich in het ras te verdiepen, maar vind het ook de verantwoordelijkheid van een fokker!
Even over de geruchten: daar stuur ik jou even een pbtje over, want ik ga niet een fokker op het forum afkraken! Is niet mijn bedoeling en zo ben ik niet!
Hoop dat je niet al te boos bent op mijn reactie, maar ik vind het weer een nuttelose discussie, waar we het vanmiddag al over eens waren, en het nu WEER in dit topic opgerakelt wordt.
En ja tuurlijk mag jij ook je mening geven. Maar was in deze misschien beter dat je een PBtje stuurt, omdat ik bang ben dat deze discussie weer uit de hand gaan lopen.
Niet boos worden aub, ik val je niet af. Ik ben positief kritisch

.
Groetjes Kim