View Single Post
Old 24-07-2007, 11:17   #26
Joswolf
Member

Al zoveel geschreven over Duma??? Hoeveel hulp geboden is weet ik niet, alleen een tel nr gegeven over een hond die met stamboom zou zijn. Of toch niet. Die nieuwe eigenaren denken dat ze die nog kunnen krijgen. En nu zie ik hier de echte naam die erbij hoort. Denk ook niet dat het erg van belang is daar deze mensen niet echt fokplannen hebben maar gewoon een fijne huisgenoot erbij willen hebben. ipv direct doorverwijzen denk ik dat het zinvoller was geweest deze mensen uit te nodigen of mee te nemen op wandeling zodat ze de Wolfhond eerst leren kennen. Maar nu is hij er eenmaal en zullen ze het beste ervan moeten maken. Hij heeft nu zijn derde baasje en hopelijk de laatste. De nieuwe eigenaren vonden hem angstig en hij raakt in paniek als er mensen over de vloer komen. Verder dreigt er wat verlatingsangst maar dat is begrijpelijk bij herplaatser rond die leeftijd. Nu waren ze gisteren hier op bezoek en voor een retriever misschien, maar voor een wolfhond vind ik hem niet schuw, en ook omgang met anderen honden ging hier prima. Ik kon hem zonder problemen aanraken en betasten en ik heb wel eens anders meegemaakt.
Maw Duma gaat het goed, en ik hoop dat ze samen veel plezier hebben. Of alles gaat lukken is altijd afwachten. De mensen hebben geen ervaring met wolfhonden. Maar wel veel over om hem een goede kans te geven.

mvg Jos
Joswolf jest offline   Reply With Quote