View Single Post
Old 24-07-2007, 13:21   #28
Joswolf
Member

Hoezo negatief. Een wolfhond hecht extra waarde aan het "roedel gevoel". Het is niet de gemakkelijkste hond. En ik weet wel of de mensen voorbereid zijn. Deze mensen kennen het ras niet, stellen een vraag op internet en twee dagen later hebben ze er een. Is dat niet een beetje snel? Als deze hond nog een keer herplaatst moet worden zal het er niet makkelijker op worden. Maar naar enkele uren hier samen te hebben doorgebracht weten ze wat meer. Ze dachten dat hij schuw was, en in vergelijking met een doorsnee labrador is dat ook. Maar voor een wolfhond niet, is hij heel normaal. Niet schuw en ook vriendelijk. Een rennend kind van 6 met paraplu deed hem niets. Omgang met mijn honden ging ook prima. Ik hoop dat de verlatings angst niet te erge vormen aan gaat nemen want dat kan aardig lastig zijn.

Ik dacht dat sommigen graag hoorden hoe het met Duma ging. Want dat kan ik tot nu toe nergens vinden in twee pagina's lange discussie. Ik vind het niet negatief, ben nog niet overtuigd dat het niet mis kan gaan.

Jos

Jos
Joswolf jest offline   Reply With Quote