Beste Kim, we zullen wel een andere taal spreken want ik weet niet wat je bedoelt. Hoezo leestekens. En ik wil helemall niets weten.
Ik ken geen Wilma.
De nieuwe eigenaren denken een stamboom te kunnen krijgen maar vinden het ook weer niet zo belangerijk. Ik kan me niet voorstellen dat het vaag is te herkennen dat de hond dus hier was. Ik schrijf notabene hoe hij met mijn honden en kind omgaat.
Wat ik bedoel, is dat de nieuwe mensen niet ingelicht zijn over het gedrag van dit ras. Mensen vragen of iemand een wolfhond weet en twee dagen later is die er. Of hulp geboden is? Ligt eraan aan wie. Aan de zoekende mensen niet. Aan de hond, dat is nog afwachten. De nieuwe mensen wisten niet waar ze aan begonnen. En het zou toch fijn zijn als de hond er kan blijven. Maar nogmaals, ik wil niets weten. Ik dacht dat jullie iets wilden weten. En wel hoe het echt met de hond gaat. ipv over stambomen en fokker te discusiƫren. Waarom denken sommigen zo in hokjes? Alsof alles alleen maar gaat over anderen zwartmaken, afkraken of hoe goed ben ik. Ik wil niet echt weten wie hem gefokt heeft en waar de papieren zijn. Ik meld enkel wat ik vind van de hond. Ik was in de veronderstelling dat jullie dat wilden weten.
En of ik twijfel of de geboden hulp goed was. Ik vind inderdaad dat mensen die een wolfhond nemen iets beter voorbereid kunnen worden. Niet dat dat het einde van de wereld is. Maar je zou erover na kunnen denken. Een volgende keer misschien. Want de hond is er niet bij gebaat om weer te worden afgegeven.
Jos
|