Hoi Jos,
Sorry..ik bedoelde Duma...zat met Timber van Yolanda in mijn hoofd (zie ander topic)

De reden dat ik die vragen stelde, is omdat ik niet te voorbarig conclusies wilde trekken.
Echter als Duma nu inderdaad voor de tweede maal herplaatst is, begrijp ik jouw bezorgdheid. Een herplaatser in huis nemen is al niet zo eenvoudig, laat staan als het dan ook nog een TW is. Gelukkig kunnen deze mensen op jou terugvallen met hun vragen.
Mensen ik word hier dus echt niet vrolijk van hè

Het kan zeker gebeuren dat er iets in je situatie gebeurd, dat je je hond(en) niet langer meer kan verzorgen...echter zodra je een hond in huis neemt, ben je daar verantwoordelijk voor; dus als je in zo'n situatie terecht komt, ben je er ook verantwoordelijk voor dat je hond dan in een goede nieuwe omgeving terecht komt. Dat dat heel moeilijk in te schatten is begrijp ik; maar om een TW te herplaatsen voor de TWEEDE keer bij mensen die toeten nog blazen van TW's weten....mijn persoonlijke mening; hoe kan je dat nu doen?!?!

Daarnaast: Je gaat er toch vanuit dat als iemand hulp aanbied om te helpen herplaatsen, dat hij/zij dan weet wat hij/zij doet.

Fijn dat Wilma nu snel geholpen is....kan alleen maar hopen dat het voor Duma ook een goede en BLIJVENDE oplossing is.
Groetjes,
Patty