View Single Post
Old 24-07-2007, 16:07   #37
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch

kobesen's Avatar

@ Patty

idd is dit de tweede maal dat Duma herplaatst is. Nogmaals zoals ik je ook al gemailt heb, is de situatie nu eenmaal zo dat Duma herplaatst moest worden. De reden van de eerste keer herplaatsing weet ik niet.

Ik heb net als Letty mijn best uiteraard gedaan. Het kwam op mij over dat de mensen uit Duitsland wisten waar ze aan begonnen, maar ik proef nu dat het helemaal misgegaan is?
Die mensen hadden geen flauw idee wat een tsjech is? Deze mensen hebben inlichtingen gevraagd via wolfdog, via Letty en via Wilma.
Gek dat ze volgens Jos totaal niet weten wat een tsjech houden inhoud.

Ik ben van mening dat niemand in eerste instantie goed kan inschatten hoe het is om een wolfhond in huis te hebben, maar iedereen moet ergens beginnen. En op mij kwam het over dat ze wisten waar ze aan begonnen. Hulp is er altijd gaandeweg, zowel via het forum, als in dit geval via Jos.

Ik zou zeggen, vraag het deze mensen zelf ipv te speculeren in dit topic. Zij zitten op het duitse forum. En als ik het goed heb, kun jij prima duits. Een stuk beter dan ik.

groetjes Kim

PS ik ging er vanuit dat zij eerst gingen kijken bij Wilma. Ik weet ook niet waarom ze de hond zo snel hebben meegenomen. Dat is niet aan mij om over te oordelen, ook niet aan de rest van de mensen op dit topic. Wil je daar een antwoord op, vraag het ze in het duitse forum. Ik hoor liever dingen van de persoon zelf, dan van horen van.
kobesen jest offline   Reply With Quote