View Single Post
Old 24-07-2007, 16:29   #38
Patty33
Member

Patty33's Avatar

[quote=kobesen;99666]@ Patty

Ik heb net als Letty mijn best uiteraard gedaan. Het kwam op mij over dat de mensen uit Duitsland wisten waar ze aan begonnen, maar ik proef nu dat het helemaal misgegaan is?

Of het is misgegaan...dat is dus afwachten...laten we hopen van niet!

Die mensen hadden geen flauw idee wat een tsjech is? Deze mensen hebben inlichtingen gevraagd via wolfdog, via Letty en via Wilma.
Gek dat ze volgens Jos totaal niet weten wat een tsjech houden inhoud.
Ik geloof best dat ze inlichtingen hebben gevraagd...maar of dat in dit geval voldoende is...dat is dus nu juist mijn punt.

Ik ben van mening dat niemand in eerste instantie goed kan inschatten hoe het is om een wolfhond in huis te hebben, maar iedereen moet ergens beginnen. En op mij kwam het over dat ze wisten waar ze aan begonnen. Hulp is er altijd gaandeweg, zowel via het forum, als in dit geval via Jos.
Daar ben ik het dus niet mee eens: als je niet met grotere honden bent opgegroeid en/of zelf in huis hebt gehad of hebt...dan vraag ik me serieus af of je wel een TW als 1e hond in huis moet nemen. Een herplaatser is volgens mij dan al helemaal geen goed idee. Nogmaals, dat is mijn mening.

Ik zou zeggen, vraag het deze mensen zelf ipv te speculeren in dit topic. Zij zitten op het duitse forum. En als ik het goed heb, kun jij prima duits. Een stuk beter dan ik.
Volgens mij is niemand aan het speculeren? Deze mensen kunnen met de beste bedoelingen Duma hebben willen opvangen en dat doen ze tot nu toe. Nogmaals....hopen dat het goed blijft gaan.
Voor DUMA...een levend wezen, recht op een goed plekje in deze wereld.

quote]

Groetjes,
Patty