View Single Post
Old 24-07-2007, 17:46   #46
allesandro
wolfman

allesandro's Avatar

Quote:
Originally Posted by kobesen View Post
@ patty,

dat van die grote honden, daar had Jos al op geantwoord lieverd.

Maareh ik weet ook niet of het te snel is gegaan. Ik ben niet bij gesprek en kennismaking geweest, toen deze mensen bij Wilma waren.
Het kan zo goed geklikt hebben, dat daarom Duma mee is gegaan.
Ik weet net zo veel als jij. Niks dus.

Maar ik denk niet dat ik nog mensen ga helpen bij het herplaatsen van hun hond, nu er WEER zoveel gezeik op komt. Ik voel mij weer aangesproken, gek he.
Terwijl dit eigenlijk de verandwoordelijkheid (vind ik) van de fokker is van deze hond. Omdat die verstek liet en ik wist dat het wel degelijk een nijpende situatie was, zoals ik je in de mail ook heb vertelt, heb ik geprobeert om voor deze hond te bemiddelen.
NOgamaals, ik ga er van uit dat alles in orde komt, en nogmaals waarom alles zo snel is gegaan, vraag dit dan AUB even op het duitse forum. De nieuwe eigenaren heten "TEB" op het duitseforum.

groetjes Kim

PS ik kan geen duits en Let is op vakantie, dus die kan ik niet om vertaling vragen.
als ik voor je moet vertalen Kim, doe ik dit graag hoor
heb voor een duitse multinational gewerkt

Verder even een opmerking !
Ik ben blij dat er mensen zijn die in elk geval heben geholpen met het plaatsen van deze hond, dus bij deze Kim, veronique en letty !
En als mensen zich zoveel zorgen maken over een dier, dan nemen ze hem toch zelf ipv al die opmerkingen. Waarschijnlijk zal ik wel weer mensen op hun tenen trappen, maar dat boeit me niet. Het belangrijkste is dat Duma geplaatst is en blijft !
Het valt me wel op dat sommige mensen hier altijd worden afgezeken, die het goed bedoelen............jammer....dat haalt de kwaliteit naar beneden van een leuk forum.

groetjes Andreas
allesandro jest offline   Reply With Quote