View Single Post
Old 02-01-2010, 11:06   #15
Joswolf
Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 757
Default

Alleen wanneer het jouw mening is dan is het zinvol of zo? Je schrijft zelf ook dat mijn mening niets toe voegt. Jij stelt dat als feit maar het is ook niet meer dan jouw mening. Verder noem ik dat "...., dat ik dat noem is een feit. Daar is geen spelt tussen te krijgen Puma. Maar je eigen stellingen zijn enkel jouw eigen meningen. Andere meningen vind je niets toevoegen wanneer het niet je eigen mening is. Dan zijn we snel uit gepraat niet. Is het alleen niet een forum waar ook anderen hun eigen mening hebben. En als die onderbouwd worden voegt dat juist veel aan een discussie toe volgens mij. Dus allen rasfokkers, het is niet bewezen en dus geen feit. We gaan gewoon door ook al zien mensen op tv die beelden van mislukte rashonden die allerlei kwalen hebben. De meeste rashonden moeten operaties ondergaan om een fatsoenlijk leven te kunnen lijden. Maar omdat Puma het geen feit vind gaan we lekker door. En dat noemt men "je kop in het zand steken". En dat men dat zo noemt is een feit. Of wil je dan eerst de definitie van "men".
Men-zijn die mensen die zich met deze materie bezig houden.
Jos
Joswolf jest offline   Reply With Quote