View Single Post
Old 30-01-2013, 20:55   #8
Wilko
Junior Member
 
Wilko's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 238
Smile

Ik ga elke (na)middag ongeveer 2 uur met Styx naar het lokale losloopveldje, daarnaast lopen we 's avonds 1 tot 2 uur door de weilanden. Daar komen we regelmatig bevriende honden tegen waar ze lekker mee kan rennen en spelen.

Toch ben ik bijna vier weken bezig geweest om haar weer in haar bench te laten slapen (gaat nu al zes nachten achter elkaar goed) zonder dat ze ging janken en huilen (vooral als de baby boven ging huilen en zij er niet heen kon om de baby te troosten).

Als ik Styx alleen laat in de woonkamer, dan worden er steevast dingen uit de box van de baby gehaald, kussentjes en dekentjes van de bank getrokken (ruiken duidelijk naar ons of naar de baby) maar niet gesloopt, en ik heb al enkele malen meegemaakt dat ze kleine of niet erg kostbare dingen sloopt (onderzetters, telefoonboek, enkele snijbloemen, een houder met tandenstokers, dat soort dingen).

Toch geef ik haar altijd dingen om op te kauwen (stokken, kauwbotjes e.d.), zodat ze iets te doen heeft en dat ding ook mag slopen. Toch gaat ze liever voor dingen die niet stuk mogen...

Helaas vertrouw ik Styx niet genoeg om haar langere tijd alleen te laten. Misschien verandert dat nog, maar op dit moment voorzie ik problemen als ze niet in de bench zit terwijl we niet thuis zijn.
Wilko jest offline   Reply With Quote