View Single Post
Old 27-11-2010, 13:10   #28
Psykii
Junior Member
 
Psykii's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: Heusden (Destelbergen)
Posts: 6
Send a message via MSN to Psykii
Default

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Laat ik voorop stellen dat ik het fijn vind dat je hond weer terecht is.

Maar om nou te stellen dat de politie klootzakken zijn omdat ze een melding niet aan jou doorgegeven hebben???? Hallo... die politie heeft wel wat beters te doen dan elke melding aan jou terug te koppelen... Ik snap dat je hond voor jou de hoogste prio heeft, maar dat zal anders liggen voor de politie. Die zullen denken bij elke ontsnapte hond... daar heb je weer zo'n hondeneigenaar die zijn hond niet in de gaten houd en laat ontsnappen. Volgende keer dus gewoon je hond wat beter in de gaten houden, hoef je mensen in een publieke functie ook niet meer uit te maken voor klootzakken.

Hoop dat Goofy snel zal herstellen.

Gr,
Barry
Ten eerste hebben ze zeker 3 meldingen in 2 verschillende zones niet doorgegeven. Ik doe een melding die in het 'systeem' staat dus dat wordt automatisch terug gekoppeld volgens hun, als je zoiets zegt dan moet je er u ook aan houden.
Ten tweede zijn ze ter plaatste gekomen bij het ongeval om alles vast te stellen want die kerel had ook schade aan zijn auto.
Ik heb zelf nog eens gebeld de dag erna om toch eens te vragen of ze geen meldingen gekregen hebben, dan doen ze niet eens de moeite om het na te kijken 'omdat ik in het systeem zit', goed systeem dat ze hebben precies.
Die tamzakken gunnen u nog geen 5min om de meldingen eens te overlopen en dat kan eenvoudig gebeuren door het onthaal, jij gaat hier beweren dat die wat beters te doen hebben dan mensen goed te informeren?
Door hun laksheid wordt die persoon die in de wagen zat ook gedupeerd want mijn familiale verzekering zou zijn schade vergoeden.
Ga maar op een ander de politie hun kont gaan likken, ik heb reden genoeg om ze klootzakken te noemen.
Ik heb nogaltijd niet mijn poort laten openstaan of gezegd dat hij een wandeling mocht gaan doen zonder mij hé. Ik heb al enorm werk verricht om mijn tuin van 3000m² zo goed mogelijk af te sluiten.
Denk int vervolg effe na voor je commentaar gaat spuwen als je niet eens van de situatie afweet.
Psykii jest offline   Reply With Quote