View Single Post
Old 01-06-2011, 10:53   #18
Dayen
Not so Junior Member

LORRY:
V opravdu silné zkratce: Galiba je posledním žijícím předkem a chovatelka z Crying Wolf s námi nekomunikuje, když jsme ji požádali o test na otcotství.

-------

Lorry, neumím francousky, tak doufám, že překladač nic nezkomolil.
Je určitě dobře, že se to snažíte řešit a že se to dostalo na veřejnost. Přesto nemůžu souhlasit s tím, co bylo o Galibovi celkově napsáno. Jediné, co má relevanci, je skutečný důkaz.

* Kontaktujte majitele Galiby CW, je tu telefon i adresa. Zeptejte se, zda jsou ochotni udělat DNA profil na otcovství. Není co tady dál rozebírat, dokud nebudete mít jasné "Ne" a nebo ten DNA profil.
* Je důležité nezapomenout na jedno - Galiba v tom může být úplně nevině.

------

Lorry, I don't speak French, so I hope I get your post right from the translator.
I'm glad you try to solve things and that you went online with it, still, I cannot agree what was written in total about Galiba. The real proofs are needed and only them matter.

* Contact the owner of Galiba CW, adress and phone nr. is available. Ask them about the test, if Galiba really is the father of Sibir. There's nothing else to do or talk about until you get the "No" answer or DNA profile.
* Remember one thing - Galiba may be innocent in this.
Dayen jest offline   Reply With Quote