View Single Post
Old 26-02-2012, 10:33   #74
Tanja
Junior Member
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 5
Default

weet niet of deze reactie voor mij is bedoeld of voor `loco`, maar er staat alleen al in dit topic van jouw hand behoorlijk veel commentaar op dit opvangadres. wie is hier nu de stoker/zielig persoon met achteraf een grote mond?
als jullie destijds het opvangadres ongeschikt vonden, dan had je rechtstreeks contact moeten opnemen. vind een forum nu niet de plaats om dat soort dingen te bespreken, maar jullie hebben er kennelijk geen moeite mee om anderen in het openbaar `af te zeiken`
ik heb op dit forum nog nooit iets geplaatst over het opvangadres en ga dat ook niet doen. dit gedraai en met het vingertje naar anderen wijzen is nu precies waarom ik mij over het algemeen niet bemoei op fora. herplaatsen gebeurt nu eenmaal, niet iedereen kan de vrede in de roedel bewaren cq herstellen, daar is dit opvangadres niet enig in als ik de reacties zo bekijk.
dat ik nu wel even aanwezig ben op dit forum komt omdat ik werd gewezen op deze discussie, en ik walg er inmiddels ook al weer van. `De Groeten`
Tanja jest offline   Reply With Quote