View Single Post
Old 04-03-2012, 00:53   #78
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by Tanja View Post
update over Chico (Carinoso): Vervolgens zegt iedereen dat ze de hond niet kunnen opvangen omdat het niet goed zou gaan met de al aanwezige honden. dan hebben jullie toch hetzelfde probleem als het gastgezin of zie ik dat nu verkeerd?
idd!
Quote:
Originally Posted by Tanja View Post
Gelukkig hebben 2 ervaren mensen zich gemeld als mogelijk nieuw gastgezin. Ik heb ook geleerd (Chico was de eerste hond die wij plaatsten) de screening is flink aangescherpt.
daar ben ik blij mee
Quote:
Originally Posted by Tanja View Post
Inmiddels blijkt de afwijking aan de halswervels gevaarlijker dan gedacht. Voordat er van enige plaatsing sprake kan zijn wordt de kwetsbaarheid van de hond eerst verder onderzocht. Blijkt de hond extreem kwetsbaar, dan blijft hij zo lang als mogelijk bij ons omdat wij de neurologische klachten vaker hebben gezien en dus eerder zullen herkennen.
Zoals ik steeds heb lopen roepen hier, Maareh nee joh, lekker laten rondrennen en spelen met gezonde volwassen honden joh! Gewoon lekker als gezonde hond behandelen joh!
Gek he dat ik dit steeds denk bij die zogenaamde kenners hier

Quote:
Originally Posted by Tanja View Post
Zijn gedrag: Chico zou zich dominant opstellen en zelfs vechten met de andere honden, en agressief zijn tegenover de buurman en bezoek. hij is nu 2 weken bij ons, en wij zien uitsluitend een heel onzekere/angstige hond in vreemde situaties. hier in huis/op het erf is hij absoluut sociaal tegenover 7 andere honden. Ook in het bos tegenover vreemde honden geen dominantie te bekennen. vreemde mensen is hij ronduit bang voor, maar na enige tijd overwint zijn nieuwsgierigheid. of het bij ons is of elders, het zal lang duren voordat hij die extreme angst/onzekerheid kwijt is.
klinkt mij niet raar in de oren bovenstaande. Die had ik al op mijn lijstje aannamens: angst.
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote