View Single Post
Old 04-03-2012, 01:10   #80
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by Tanja View Post
Ik kom zelden op Fora, dus een directe reactie was zinvoller geweest.
en nee, ik ben niet blij zoals ik de hond nu terug gekregen heb. een hond die zo onzeker is voelt zich niet fijn, en het is nu eerste prioriteit om daar verandering in te brengen. niettemin weet ik dat het moeilijk kan zijn om een roedel honden in het gareel te houden. Iedereen maakt fouten, het verschil zit `m in de manier hoe je daarmee omgaat. Als het mis gaat in een roedel kan alleen de leider dat oplossen. Maar dan moet je wel zelf kunnen en willen veranderen. het is niet de schuld van de hond, en daarom vind ik het niet terecht om een hond dan maar weg te doen.
het is absoluut niet de schuld van de hond! Is het uberhaubt nooit, dwerg of niet. Het zijn de mensen die graag in de belangstelling willen staan en zo een hond aanschaffen en dan onder het mom dwerg is de aanstichter hun pas aangeschafte fokreu kunnen behouden. Kost namelijk geld als de fokreu het huis uit moet. En oooooooooooh er zou maares geen geld binnen komen van nestjes.

Mijn eerste reactie wastoen ik hoorde dat chico in dit "gast gezin " kwam: WTF dat meen je niet, dies gek.
allereerste wat uit mijn mond kwam. Wat had ik moeten doen. Jullie van stichting Saar bellen?? Ik heb gehoord dat ..... een dwerg heeft? Iemand moet em daar weghalen? Want er zijn teveel honden etc? En in de toekomst zijn ze daar zo dom om er een reu bij te zetten?
Hadden jullie em dan weggehaald?

er was nog een "gastgezin" met veel honden. Waar jullie een dwerg hebben geplaatst. Die dwerg is helaas al overleden. Waarschijnlijk niet het gevolg van spelen of iets, dat durf ik niet te zeggen, was er niet bij. Maar dat zijn al 2 gezinnen met een huis vol honden.
Ben ik dan als leek de enige die hier vraagtekens bij zet?
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!

Last edited by kobesen; 04-03-2012 at 01:13.
kobesen jest offline   Reply With Quote