View Single Post
Old 07-04-2008, 22:42   #13
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by Xhrista View Post
Jawel hoor,want wat mij betrefd is er ook geen 2e RV nodig als de 1e iedereen toe laat.En dat zouden denk ik de meeste leden van de AVLS ook willen.
Kan niet praten voor andere Verenigingen.
Gaat mij louter de gezondheid van m'n geliefde ras en denk dat heel veel mensen dat hebben.Behalve degene die hun naam belangrijker vinden dan de hond.
Maar dit is meer een gesprek tussen 2 mensen en geen discussie,want verder schijnt niemand het interessant te vinden.Jammer.

Gr. Christa
Hoi Christa,

Het is zeker een interessante discussie. Zeker omdat je in de door mij ge-quote bijdrage een heel goed punt aansnijd. Namelijk het feit dat bij de NVSW niet iedereen word toegelaten. Gelukkig zie je dit bij niet veel verenigingen gebeuren en is het zoals S&E omschreef meer uitzondering dan regel.

Zolang er binnen een rasvereniging op een democratische manier word omgegaan met elkaar is een 2e vereniging niet nodig in mijn ogen. Het zou wat zijn als 20% van het nederlandse volk een 2e regering gaat vormen in dit land omdat ze het niet eens zijn met het kabinet Balkenende... dat gaat dus nooit werken in mijn ogen.

Ik denk dat je altijd moet streven naar een vereniging waar iedereen een stem heeft en deze zonder aanziens des persoons kan vertileren. Uiteindelijk zal democratische besluitvorming voor een juist beleid moeten zorgen.

In de saarlooswereld is dit helaas niet mogelijk gebleken, ik hoop echter van harte dat zo'n afscheiding in de tsjechenwereld niet nodig zal zijn.
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote