View Single Post
Old 19-05-2005, 00:01   #15
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Hoi Barry,

Tuurlijk sta je met jullie Shadje op de lijst!

Iedereen die een mailtje gestuurd heeft met de gevraagde info staat op de deelnemerslijst.
Maar aangezien er ook veel mensen waren die bv. meer info vroegen en/of aangaven het nog niet zeker te weten, hebben we de sluitingsdatum voor inschrijving. (Want we moeten natuurlijk wel een beetje weten op hoeveel honden de instructeurs en vrijwillers moeten rekenen)

Naast Nederlanders hadden mensen uit Belgie, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg en Tsjechie zich aangemeld.
Helaas kregen we gisteravond een berichtje dat de groep uit Tsjechie vanwege pers. omstandigheden niet kon komen

Aangezien ik niet weet of iedereen van de deelnemerslijst wel wil dat ik hier in een openbaar forum hun naam publiceer, durf ik daar in het kader van al die privecy regelingen (en de evt. commentaren die daar dan weer op kunnen komen) maar niet aan te beginnen

Maar na het weekend zal ik nog even schrijven hoeveels TsW's en SwH's en evt andere honden we hebben. (sommige mensen hebben naast hun TsW of SWH nog een "ander merk" en die hoeven ze natuurlijk niet thuis te laten!)

groetjes
Mijke
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote