View Single Post
Old 13-09-2010, 21:17   #17
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

Ook voor mij was het een geslaagde dag , mijn Barry heeft het geweldig gedaan, was superbraaf, en heeft geen andere honden willen opeten, en weer een Utje gehad.. tsja wel als laatste geplaatst maar ja dat mag de pret niet drukken.

helaas heb ik van de teven niet zoveel meegekregen omdat ik samen met Mijke nog wat bloed heb moeten prikken. Ook dat was weer Super geslaagd, van 8 hondjes bloed geprikt. Gelukkig zien we in Nederland in ieder geval in dat het wel verstandig is om in ieder geval te weten wat voor genetisch materiaal we in huis hebben De meeste hondjes vonden het vasthouden voor het bloedprikken niet zo geslaagd, maar na een kleine spartelpartij hielden ze het toch snel voor gezien, om zich daarna als zoete hondjes te laten prikken. De bloedjes zijn vandaag verzonden naar het lab ...dus nu duimen op veel 'goede' uitslagen.

De grootste uitdaging is mijn eigen hond ook hij zal er nog een keer aan moeten geloven voor DNA opslag.. enne ik kan je verzekeren.. de hondjes van de clubmatch zijn daar allemaal zoete hondjes bij Hij stond eigenlijk vandaag op het programma.. maar ja spoed operatie.. en daarna had ik geen zin meer om de strijd aan te gaan.

Ook namens mij nog gefeliciteerd voor de BOB van de show

groetjes judith
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote