View Single Post
Old 21-03-2009, 18:59   #53
Xhrista
Junior Member
 
Xhrista's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Borssele
Posts: 426
Default

Goh het is toch opvallend dat ineens altijd mensen op fora te vinden zijn als ik m'n mond open doe.
Even voor de goede orde,ik wist helemaal niet dat Ruud de functie van penningmeester bij de NVTW vervulde tot hij me dat vertelde,omdat hij was aangeklaagd.Terwijl ik ,toen hij deze 2e functie aannam toendertijd nog wel in bestuur zat van AVLS.Had hem dan ook wel verteld dat dit niet mag van de Raad.Door de jaren heen ,weet ik aardig de regeltjes daar.En bij alles wat ik doe lees ik altijd alles door,aangezien er al 10 jaar op me geloerd wordt van uit de RV en ik dus geen stap verkeerd kan zetten.
En hoewel ik niet van leugens houd en ik daarom ook helemaal uit de AVLS ben gestapt,zal ik nooit iemand verlinken op deze manier.

En wat bestuur van NVTW betrefd,mogen de leden allemaal uitzoeken.Viel me alleen vorige week op dat een bestuurslid bepaalde dingen niet weet,die ander bestuurslid doet en dat komt dus bij alle Wolfhonden verenigingen voor en dat vind ik opvallend.Net zoals mensen op verkeerde been zetten of gewoon verkeerde info doorgeven.Maar er schijnen mensen te zijn die alle leugens van de wereld kunnen blijven verkondigen en altijd geloofd blijven worden.

Dit is voor mij ook laatste wat ik hierover schrijf.Want anders wordt een TsW forum gebruikt om iemand van de Saarlooswereld dwars te zitten.Kom dan maar gezellig op de Saarlooswolfhondenclub,daar heb ik alle ruimte om tegengas te geven.

Gr. Christa
Xhrista jest offline   Reply With Quote