View Single Post
Old 08-04-2008, 02:43   #16
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Quote:
Originally Posted by Joswolf View Post
En ik geloof niet dat alleen de AVLS zo bijzonder is. In alle RV's(ok bijna) heerst wel enige vriendenpolitiek.
Jos
En door mn jarenlange ervaring in verschillende RV's kan ik Jos hierin alleen maar gelijk geven!

Ik onderschrijf ook de motivatie van Christa en Jos dat er meerdere redenen kunnen zijn waarom groepen/clubs lid worden van de federatie
Want er zijn ook in het totale systeem en regelgeving binnen de kynologie een heleboel zaken totaal "krom".
Daarnaast weet ik ook dat door ons democratische systeem in de samenleving de invloed/impact van grote (belangrijke) fokkers giga kan zijn in RV's en daardoor de RVBH!

Maar dat neemt niet mijn zorgen weg, dat dit echt minder zal worden als er voor ieder ras versch. RV's gaan komen binnen een nieuwe federatie! (ik wil niet in herhaling vervallen, dus lees nog maar eens mn eerste topic daarover)

Ten slotte wil ik nog wel opmerken, dat ook ik het jammer vind, dat zo veel mensen wel blijkbaar dit topic lezen, maar niet actief mee willen praten

We leven niet in een totalitaire staat, en je leven hangt er niet vanaf hoor, als je je eigen mening geeft in dit forum!
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote