View Single Post
Old 08-04-2008, 14:03   #20
Xhrista
Junior Member
 
Xhrista's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Borssele
Posts: 426
Default

Quote:
Originally Posted by loco View Post
Zeg ook nergens dat ik het er niet mee eens ben.
Zeg alleen dat er een heleboel RV,zich niet zullen aansluiten,omdat de federatie,ook voor een 2e RV staat.
Het enige waar ik het niet mee eens ben,en het ook nooit eens kan worden,is die 2e RV!
En laten ze dat achterwege,word ik ook nog lid van zo een vereniging,om hun standpunt te steunen.


Ik vind dit niet meer dan normaal,elke vereniniging waar je je ook bij aansluit geeft op de een of andere manier korting.
Bij welke vereniging of club,staat er niet vermeld bij een of ander evenement,ledenkorting.
Ik zie dit niet anders.

En vriendjespolitiek???
Ja,waar komt het niet voor.
Denk dat het gewoon menselijk is,tot een bepaalde hoogte.

Groette Martine.
De Federatie is opgericht om 2e RV's een gezicht te geven en het is dan ook niet zo dat federatie een vereniging is met bestuur en betalende leden.Er zijn ook geen statuten en dergelijke.Het is gewoon puur om overzicht te krijgen van welke verenigingen er nog meer zijn.
Het is dus niet de bedoeling dat individule mensen zich aan gaan sluiten.

Je kan het ledenkorting noemen,maar dan moet je wel lid kunnen worden van een vereniging en dat kunnen nu eenmaal sommige fokkers niet,omdat ze in onmin leven met bestuur of niet eens zijn met fokbeleid en dan kan je dus niet lid worden van andere vereniging.
Als je dan geen 2e RV's wil,dan zou er gedacht kunnen worden aan bijvoorbeeld verenging voor fokkers,waar iedereen lid kan worden.Die zouden dan gewoon fokken via richtlijnen Raad,desnoods kunnen certificeren en ze hebben dan ook een stem.

Gr. Christa
Xhrista jest offline   Reply With Quote