View Single Post
Old 10-02-2012, 06:43   #27
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default

Quote:
Originally Posted by of_Mercedes_Dream View Post
@ Tatti: wanneer ga je de 40km doen? Op www.csv.sk kan je beide data voor 2012 terug vinden. Na het winterweer ga ik terug het pad op met Heron Fanny en vooral Isla. Met haar wil ik de 70km proberen.
Patrick, officieel stond het voor dit jaar in de planning, maar we blijven maar met 2 winkels opgescheept zitten zoals je weet, vandaar dat het ook niet lukt om bij je te komen puppyknuffelen
Zodra de kleine zaak weg is wil ik er 100% voor gaan, en ik denk dat we er dan ook meteen een lang weekend van maken.
Enne als Isla de 40 zo gedaan heeft als indertijd met Sky de 20, maak ik mij om haar geen zorgen wat de 70 betreft.
Ze geniet er echt van en doet dat met links.

Mbt het verbastaarden van de Tsjechjes heb ik de opmerking van "kijk een vosje" ook al vaak genoeg moeten horen in de periode dat Sky nog problemen had om voor- en achterpoten op het zelfde moment te coordineren
Nu hij uitgegroeid is tot een joekel van een wolfhond word hij standaard beledigd als zijnde een Husky-kruising (ik zoek nog altijd die husky's met een rughoogte van ruim 70cm )
Als ik dan vertel dat er geen druppel huskybloed in hem zit, maar hij een x-ing DH met Woffie is (zo noemt mijn zoon de honden, woffie en waffie), en een erkende stamboom heeft word ik nog meestal aangekeken of ik ze niet allemaal op een rijtje heb

Gr
Tatiana
__________________
www.hogan-sky.com

Tatti jest offline   Reply With Quote