![]() |
![]() |
|
Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Zondag 17 juni wordt er een wandeling georganiseerd door de NVTW .
In het Nationaal Park Dwingelderveld wordt dan het "laarzenpad" gelopen. (ongeveer 5 km). Om 11.00 uur wordt er verzameld bij het orientatiecentrum Dwingelderveld. Meer info en de routebeschrijving kun je vinden onder "agenda" op www.wolfhond.org Let op! In de agenda op deze site staat een foutieve aanvangstijd (10.30)vermeld! Door alle storingen kan ik dit op dit moment helaas niet wijzigen. Maar in dit forum topic staat nu de juiste tijd vermeld. ![]()
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Vind het jammer dat alle wandelingen op zondag worden georganiseerd! Anders was ik zeker gekomen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
De TWK wil hun volgende wandeling op een zaterdag plannen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
n00b
|
![]()
Hoi Mandrischa,
Zondag vind ik persoonlijk de beste dag. Ik moet de hele week werken en dan heb ik geen tijd om naar de winkel te gaan. Dit doe ik dan op zaterdag. Zondag heb ik bijna altijd vrij dus ideaal. Grappig dat de twk nu wandelingen op zaterdag gaat organiseren. Zo zie je maar dat iedereen word bediend. ![]() Groetjes, Barry
![]() |
#5 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Het verzoek om ook eens op een zaterdag te organiseren is afkomstig van enkele leden. En de leden maken de TWK, dus daar luisteren wij graag na.
Dit is trouwens in de laatste vergadering al besproken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
![]() Ik moet elke zondag trainen en omdat wij zelf de trainers zijn kun je je niet even afmelden! Vrijwillig maar niet vrijblijvend! En ik denk niet dat ze (hondenclubs ed) rond 16.00 u nog een wandeling gaan houden! En dan zou ik alleen op zondag kunnen als men niet te ver weg van nijmegen gaat dauwtrappen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Member
|
![]()
Persoonlijk zou voor mij een zondag ook beter uitkomen, maar zelfs deze zijn meestal volgepland.
Maar als je van ver moet komen, kan een wandeling met reistijd erbij wel een hele dag duren hoor! Wel zo handig dat er dus nu op beide dagen van het weekend wandelingen gepland worden - kan je de ene keer misschien met de NVTW mee en de andere keer met de TWK. Zoals Barry als zei; wordt zo iedereen bediend. Groetjes, Patty |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
|
![]()
A.s. zondag ben ik weer met mn doggy's in't water bezig
![]() En wie van jullie gaat er proberen natte voeten te halen op het "laarzen pad" ? ![]()
![]() |
#9 |
Junior Member
|
![]()
Als het zo door blijft regenen zoals het hier nu eindelijk doet, moeten we ook echt de laarzen aan hebben.
Maar als dat zo is melden we het nog wel even ![]()
![]() |
#10 |
Junior Member
|
![]()
Hallo,
voor je mensen die morgen de reis naar het Noorden aan gaan, het heeft hier de afgelopen 48 uur met regelmaat hevig geregend. Dus misschien zijn laarzen niet overbodig op het laarzenpad. ![]()
![]() |
#11 |
Member
|
![]()
Het gaat vandaag niet lukken om de wandeling mee te maken. Eerlijk gezegd hebben we er nu ons best ook niet voor gedaan en het laten afhangen hoe laat we wakker waren. Daarbij heeft het weer ook niet meegeholpen.
Tot een andere wandeling en iedereen die gaat: sterkte met het LAARZENPAD! En hopelijk is/wordt het in Dwingelderveld droog. Groetjes, ![]()
![]() |
#12 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Hoe is de wandeling geweest??? Ben niet nieuwsgierig hoor. In Almere was het zondag regen, regen, en nog eens regen.
![]() |
#13 |
Junior Member
|
![]()
Wandeling was erg mooi, het laarzen pad was tot ieders grootte verbazing DROOG. Daar waar dit voorjaar een meter water stond was nu alles droog. Tijdens het lopen diverse regenbuien gehad, maar iedereen was hier goed op gekleed.
Opkomst was zoals te verwachten met dit weer (en vaderdag) niet heel groot, maar daardoor zijn er ook geen aanvaringen geweest tussen de honden. Al met al een mooie en leuke wandeling geweest met na afloop op het terras (onder een hele grote parasol!) een drankje voor de liefhebber. ![]()
![]() |
#14 |
|
![]()
Super! Nou wij zijn op de hondenshow weggedreven zowat! Hebben jullie ook foto's gemaakt???
Ik hoop dat de volgende datum iets meer in mijn planning past ![]() ![]() Groetjes Kim PS vandaag ook wezen wandelen op de rosendaalsehei. Mooie foto's gemaakt. Staat zo in topic "wat heb je vandaag met je tsjech gedaan" of zoiets.
![]() |
#15 |
Junior Member
|
![]()
Nee geen foto's gemaakt, dan hadden we nu een waterfototoestel gehad
![]() Wanneer de volgende wandeling is weten we nog niet precies, maar zou leuk zijn als je er ook bij kunt zijn.
![]() Keep your friends close but keep your enemies closer ! Last edited by SenE; 19-06-2007 at 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]()
Dat komt goed, heb gisteren mijn planning voor de komende 7 weken geschrapt. Ben er klaar mee, het is allemaal veel te veel geworden. Die 7 weken zijn helemaal voor de hondjes
![]()
![]() |
|
|