![]() |
![]() |
|
Gezondheid en voeding Het voeren van een wolfhond, informatie over hondenvoer, vaccineren, etc |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Mensen,
weet iemand of wortelen slecht zijn voor honden? Cliff heeft namelijk een nieuwe verslaving. Wortelen. Groetjes Kim
![]() |
#2 |
Member
|
![]()
Hoi Kim,
Een hond heeft geen groente nodig, maar het kan ook geen kwaad. Ik zou hem alleen niet elke dag een bos wortelen laten opvreten :-) Maar misschien wilt Cliff alleen maar beter kunnen zien? hihi Ze zeggen dat wortelen goed voor je ogen is.... Groetjes, Patty
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
In veel zgn. 'nat' voer zijn wortelen verwerkt. In Nature Diet zijn de stukjes wortel goed te zien en als zodanig herkenbaar, en Nature Diet is een van de betere 'natte' voorsoorten, dus mag je aannemen dat wortelen wel gezond zijn voor een hond. Er zit caroteen (kleurstof) in, dus het ergste wat kan gebeuren is dat de hond de kleur van een peentje krijgt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Hahahahaha een oranje Duitse herder, hmmmm klinkt wel leuk.
Gelukkig maar, want we hebben gisterenavond samen een zak geschrapte worteltjes op zitten eten. Maar later dacht ik, als het maar niet slecht is. Druiven zijn namelijk wel slecht als ze er een hele tros van eten. Groetjes Kim
![]() |
#5 |
Member
|
![]()
hihihihi een oranje hond...is misschien een idee voor Carnaval of Koninginnendag :-)
Groetjes, Patty
![]() |
#6 |
Member
|
![]()
Ik heb jaren geleden wel eens geleden gelezen dat wortelen goed zijn om een zwarte neus te behouden bij honden.
Mijn eerste hond, kruising Labrador Retriever x Mechelse Herder gaf ik daarom wel wortelen, omdat zijn neus bruin werd. Later heb ik er niet meer zoveel gegeven en zijn neus werd steeds bruiner. Maar of dat verhaal nu echt klopt kan ik je niet vertellen. Maar slecht zijn ze zeker niet. Groetjes, ![]()
![]() |
|
|