![]() |
![]() |
|
Gezondheid en voeding Het voeren van een wolfhond, informatie over hondenvoer, vaccineren, etc |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Weet iemand misschien of er WH zijn met een hartafwijking? En zo ja, welke?
![]() |
#2 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Hoi Vanessa
Ik heb je een e-mail gestuurd ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
ik zal het ff uitleggen.
Laszlo is in de vakantie ineens niet lekker geworden. Hij viel in een weekend veel af, terwijl hij wel normaal at. Ook keek hij heel raar uit zijn ogen. In eerste instantie dacht ik dat zijn eten niet lekker was gevallen. Daar deed hij ook lang over, maar naarmate de avond vorderde, ging hij steeds verder achteruit. 's Nachts heb ik de DA gebeld, omdat ik niet naar bed durfde. Hij had onder temperatuur. De DA zag geen reden om langs te komen, tenzij ik dat zelf wou, maar hij zou wel stand-by blijven. De volgende morgen heb ik de DA gebeld om een afspraak te maken. Ze schrok van zijn uiterlijk. Hij woog nog maar 18!!! kilo.Dat zijn ogen zo raar deden lag in het feit dat hij nu alle lichaamsvet kwijt was. Ook achter zijn ogen. Ze heeft meteen bloed afgenomen, omdat ze dacht aan hartworm. Die test kwam gelukkig negatief terug. Nu wil ze opnieuw de echo maken. Nou heb ik het een en ander op internet gelezen over hart afwijkingen. Ook zijn sterke vermagering heeft daarmee te maken. Maak me echt zorgen over mijn vent. Als hij zo doorgaat, heb ik hem niet lang meer. Hij heeft nu echt niets meer te verzetten....
![]() |
#4 |
n00b
|
![]()
Hoi Vanessa.
Wat rot voor jou en Laszlo zeg. Ik hoop dat hij snel weer beter is. Heeft hij misschien iets verkeerds gegeten? Toen Shadow een stuk tapijt op had was hij met een paar dagen ook zo mager.. Heel veel sterkte ermee! Groet, Barry
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
He wat vervelend, ik ken wel andere honden (rassen) met hart afwijkingen maar die vertonen niet dezelfde problemen. Maar mocht het iets met zijn hart zijn dat is dat wel ineens heel snel gegaan.
Je hebt toch ook HD foto's laten maken is ie toen ook onder narcose geweest. Normaal als ze een hond narcose toedienen horen ze altijd eerst het hart te luisteren. Ik hoop dat Laszlo snel weer opknapt.
![]() |
#6 |
Member
|
![]()
Jeetje Vanessa, dat is echt schrikken!!!
Hoop dat de DA snel vindt, wat Laszlo mankeert en dat er iets aan te doen is. Heel veel sterkte en heel veel beterschap!!! Groetjes, Patty
![]() |
|
|