![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hoi allemaal
Zoals vermeld in mijn voorstel topic, heb ik ook rot nieuws, en ik wist geen betere plaats om dit van mij af te schrijven als bij honden liefhebbers. Op het moment ben ik nog het baasje van Falco een herder x-ing reu, van bijna 14 jaar oud. Falco is als pup van ca 7 maanden bij mij gekomen, met toen als een verleden van slaan, trappen en andere mishandelingen achter zich. Ik heb jaren nodig gehad om zijn vertrouwen weer op te bouwen, en dat is gelukkig perfect gelukt. Oke bij iedere hond die vreselijke dingen heeft mee gemaakt, blijft altijd iets hangen, maar toch is falco ondanks het feit dat hij nooit meer mannen vertrouwde een geweldige gezinshond geworden. En nu kom ik op het punt wat voor wolken en tranen zorgt. Vandaag zijn bij Falco 2 boosaardige tumoren vast gestelt. Eentje aan de buitenkant van zijn lip, die eigenlijk nog operabel zou zijn, en een tweede in zijn keel, waar niets aan te doen is, en die razend snel groeit. Ik heb nu van mijn dierenartste pillen gekregen om toch de tijd die hij nog heeft iets te verlengen. Hij heeft absoluut geen pijn, eet en drinkt goed, en is voor zijn leeftijd super actief en een spring in het veld. Ik weet helaas niet hoeveel weken of maanden ons nog blijven, ik hoop natuurlijk heel veel, maar toch moet ik nu aan de vreselijke taak beginnen mijn zootje uit te leggen, dan "zijn" hond er waarschijnlijk niet meer lang is ![]() Ik hoop dat jullie het mij kwalijk niet nemen dat ik juist met mijn verhaal hier kom, maar ik wist anders niet waar ik het kwijt moest. Gr Tatti |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|