Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > TsW in nood

TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten

Thread Tools Display Modes
Old 06-10-2008, 00:45   #1
mijke
Senior Member

mijke's Avatar

Default Kyra zoekt met SPOED een nieuw goed "THUIS"

Hoi,hoi,

Mijn naam is Kyra ik ben een hele lieve schat van een hond. Ik ben een tjechoslowaakse wolfhond van 9 jaar.

Ik hou van het buiten en binnenleven. Meestal ben ik in de tuin te vinden. Ik volg mijn baasje overal waar ze heen gaat. Ik hou van spelen in het water, lange wandelingen, en soms apporteer ik zelfs, rennen naast de fiets vind ik ook erg leuk maar ben het nog steeds aan het leren.

Ik hou van rust, vreemden vind ik een beetje eng en aan mannen moet ik erg wennen. Ik jaag graag op katten, konijnen, vogels, loslopen gaat ook zolang er geen auto's in de buurt rijden, want oversteken begrijp ik niks van.
Aan de riem moet ik nog veel leren, andere honden houd ik niet van als ik aangelijnd ben, maar als ik losloop vind ik het een stuk minder erg.
Ik hou van knuffelen met mijn baas en bij haar liggen en ik bescherm graag huis en haard.
Ik kan ook samen leven met andere honden als ze maar niet dominant zijn, want dat ben ik ook een beetje en dat werkt averechts.

Toen ik voor het eerst bij mijn baas kwam bleek dat ik 10 kilo te licht was, dus nu ben ik vaak op zoek naar eten uit angst dat ik weer zonder kom te zitten!
Ik kan slapen in een bench, maar als je mij overdag erin zet en even de kamer uitloopt sta ik zo weer naast de bench. Ramen en deuren zijn voor mij ook geen probleem om open te maken.
Als mijn baasje weggaat, vind ik het fijn als ik binnen en buiten kan komen, als ik binnen wordt opgesloten raak ik in paniek. Maar sinds mijn baasje mij naar binnen en buiten laat gaan als ze weg is, gedraag ik mij prima.

Vanwege ruimtegebrek, omdat mijn baasje in een flat op 3 hoog moet gaan wonen en ik dan niet meer binnen en buiten kan verblijven, zijn wij samen op zoek naar een nieuwe baas die mij de rest van mijn leven een heerlijk plaatsje kan bieden waar ik helemaal tot rust kan komen en kan genieten.
Wie wil mij deze kans bieden...........

Als er nog vragen zijn beantwoorden wij die graag.

Met vriendelijke groeten,

Kyra en Chantal

Ik hoop echt dat er hier een lezer is die deze oude dame nog een fijn nieuw en warm "thuis" kan bieden
Want als er een hond is die het verdient, om nog van een rustige oude dag te mogen genieten, is zij het wel!!
Deze lieve dame heeft in haar leven al zo veel meegemaakt en zo veel te verduren gehad, en ondanks dat alles is zij nog steeds een schat van een hond.
Daarom alleen al, gun ik haar de beste mand die er bestaat en help ik Chantal graag om een nieuwe eigenaar voor haar te vinden!

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote

Posting Rules