![]() |
![]() |
|
TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Non active.
|
![]()
2e voor de halve prijs ???
3 halen 2 betalen ??? Of bij elk doggie een gratis zak hondenvoer ??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hopelijk is er iemand die een goed huissie kan/wil geven ![]() http://www.wolfdog.org/nld/adult/#i405
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Nou ze zijn weer lekker bezig hoor, en zie ik het goed is er ook weer een kennel aan het opruimen
![]() Ik vind het maar triest, die arme honden ![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Misschien komt het omdat wolfdog een tijdje wat "lui" is geweest ?
![]() Ik hoop in ieder geval dat de lijst weer snel kleiner wordt en dat alle hondjes een goed huisje krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Senior Member
|
![]() Quote:
![]() Maar dat heeft niets te maken met het feit dat 2 kennels wat "opruiming" houden. ![]() Het kan best zijn dat de honden niet tegelijk aangemeld werden, maar gezien de contact info vd doggies komen de meesten toch van de zelfde kennels. Het heeft weinig zin om daar verder commentaar op te leveren. Feit is gewoon dat deze honden allemaal een nieuwe plek zoeken. En hopenlijk weten lezers op deze site ergens een goed adres voor deze doggies ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Ik begrijp niet dat de herplaatsers, waar alle gegevens
niet van bekend zijn geplaats worden. ![]() Ik dacht dat dat een voorwaarde was om de hond op wolfdog te plaatsen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Voor alle duidelijkheid, corrie heeft geen enkele hond op de site gezet. Zoals jullie allemaal weten komt corrie nooit op deze site.
Mijke als ik het goed heb, heeft corrie je gister een mailtje gestuurd met de vraag of je deze honden onmiddelijk van de site kon halen. Dat is dus blijkbaar nog niet gebeurd. Ik vraag je vriendelijk om zo snel mogelijk de wens van corrie te vervullen. Beetje jammer dat mensen honden van andere sites afhalen zonder enige toestemming van de fokker, en die hier op de site dumpen. Indien jullie interesse hebben in honden van Corrie, kunnen jullie ook gewoon de telefoon pakken, of een mailtje sturen. Groeten Justine Ps: Als de honden zo snel mogelijk van de site worden gehaald, zullen de onnodige en onzinnige discussies ook snel stoppen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
n00b
|
![]() Quote:
Gr, Barry
![]() |
![]() |
|
|