![]() |
![]() |
|
Overig Alles over Tsjechoslowaakse Wolfhonden |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Hallo allemaal
Graag wil ik jullie voorstellen ons nieuw gezinslid “Conie z Hvozdecké Kotliny Ze is geboren op 6 mei 2007 in Tsjechië, en gisteren bij ons komen wonen. Bij ons krijgt ze de roepnaam “SHYVA” (dat is een indiaanse godin, met 6 armen) De kennismaking tussen Ayla, Indy en Shyva verliep goed, en werd alleen wat gesnuffeld. Vannacht is ze om 23.30 uur gaan slapen, en hebben haar niet meer gehoord, toen Bert er om 5.00 uur uit ging (voor zijn werk) was de bench nog schoon. En ook om 7.30 uur had ze niets in de bench gedaan Hieronder enkele foto’s van haar kennismaking met de tuin. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
n00b
|
![]()
Hoi Stefanie,
Van harte gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding. ![]() Hoop dat ze het goed gaat doen! Groeten, Barry
![]() |
#3 |
Member
|
![]()
Wat een leukerd!
Veel plezier met dit dametje erbij. Groetjes, Patty (en Jarno) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
wolfman
|
![]()
hoi Stefanie
gefeliciteerd hoor een leukerd ....... onze "cindy z Hvozdecké Kotliny" hebben wij nu ook groetjes Andreas & Jolanda |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Harstikke gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreidingen!
![]() Inmiddels heb ik begrepen dat ook broertjes van de dames het nederlandse TsW bestand zijn komen versterken Ik hoop de hele club binnenkort ook hier met foto's tegen te komen ![]() Enne... geniet lekker van die kleine banjers! groetjes mijke
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Hoi gefeliciteerd met de uitbreiding, hopen dat de oudere dames deze kleine Ukkepuk wel blijven accepteren.
![]()
![]() |
|
|