![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
n00b
|
![]()
- Je in dit topic alleen maar in de "wistudat" vorm gesproken mag worden.
- ik dit topic van een ander forum gejat heb. (dankjewel Freddy ![]() - er daar al meer dan 400x op gereageerd is. - ik hoop op hetzelfde aantal reacties hier. - Breezer van de week in zijn poot gebeten is door Shadow. - hij naar de dierenarts moest voor hechtingen. - het hele verhaal op mijn website staat onder Breezer. - Breezer nu heel zielig is. - Ryan een lekkere cake aan het bakken is. - we vanavond frietjes eten en ik hier onzettend zin in heb. - vandaag de 2e week van onze vakantie is ingegaan. - we in totaal 3 weken vrij hebben. - ik hoop op wat beter weer. - Ryan en ik gisteren Japans hebben gekookt voor mijn schoonfamilie. - Dit onzettend lekker was. - Dat mijn schoonfamilie die mening deelde.
![]() |
#2 |
Member
|
![]()
- ik dit een heel leuk idee vind.
- ik Breezer nu ook best zielig vind ![]() - Jarno nu met Jourdy en Nikki naar buiten is en ik van de rust geniet ![]() - wij nog vier dagen moeten werken en dan drie weken vakantie hebben ![]() - het dan supermooi weer wordt ![]() - wij vandaag rode kook met hachee hebben gegeten. - dit 'winter'-gerecht heerlijk smaakte. - ik iedereen een fijne avond wens!
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
- wij ook rode kool en stoofpot hebben gegeten
- dit heel goed bij het weer van vandaag paste ![]()
![]() |
#4 |
n00b
|
![]()
- we weer helemaal opnieuw dit topic moeten opbouwen.
- dit komt omdat de site eruit heeft gelegen gisteren. ![]() - vandaag Patty haar vakantie begint. - zij een ontiegelijke mazzepik is want er is goed weer voorspelt voor komende week. - ik ontzettend jaloers ben. - ik toch blij ben want ik ben komende week ook nog vrij. ![]() - vanmiddag de kermis begint hiero. - vanavond vrienden van ons komen om hier naar toe te gaan. - ik me lekker tegoed ga doen aan braadworst, oliebollen en paling. ![]() - ik de kilootjes van vanavond er zometeen alvast vanaf ga fietsen. ![]() - we s'nachts onzettend last van muggen hebben. - we een ventilator aanzetten zodat ze niet op ons gaan zitten. - dit goed helpt maar ik wel de hele nacht op de tocht lig. - ik daarom snotverkouden aan het worden ben. - ik nu ga stoppen en iedereen een megadag toewens!
![]() |
#5 |
Member
|
![]()
- ik vandaag al VAKANTIE heb
![]() - de zon al volop schijnt hier ![]() - ik geen mazzelpik kan zijn, daar ik van het vrouwelijke geslacht ben hihihihi - ik wel besef inderdaad mazzel te hebben ![]() - die arme Jarno wel nog een dagje 'moet' werken ![]() - ik zojuist een lijst heb gemaakt met alles wat ik in de vakantie wil doen - drie weken dan echt te kort zijn! ![]() - Barry heel ver moet fietsen hahaha - ik super melig ben ![]() - ik iedereen een supersonisch leuke dag wens!
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
- Jennah & Yuccah gisteren weer een show hebben gelopen.
- Beiden een Uitmuntend kregen! - Jennah BOB en CAC kreeg. - Ik toch zo trots ben op mijn meisjes... - ... en dan vooral op het feit dat ze zich VOORBEELDIG gedragen op show! - Jennah en Yuccah de hele dag hebben geslapen in hun kooi gisteren. - Jennah heel veel aandacht kreeg van de reutjes, doordat ze loops is. - Yuccah ook opvallend veel mannelijke aandacht kreeg. - we denken dat Yuccah ook wel eens loops zou kunnen worden... - we het warme weer wat ontvluchten vandaag. - Jennah en Yuccah niet weten waar kruipen om te schuilen voor de hitte! - Ik ook niet ondankbaar wil klinken voor deze zomerse temperaturen ![]() ![]() Groetjes, Liesbeth
![]() |
#7 |
n00b
|
![]()
- Shadow afgelopen zondag tijdens het KCM werd beloond met een 4U.
- ik megatrots ben op Shadow omdat hij zich in de ring uitstekend gedroeg - ik dit belangrijker vind dan een goede uitslag. - ik met verschillende mensen heel leuk heb gebabbeld op het KCM. - ik a.s. weekend weer ga genieten van een heel leuk wolfhondenweekend - dit een thuiswedstrijd word en ik deze keer niet in de tent hoef. - ik hoop dat het weer een beetje meezit net als afgelopen weekend. - ik hoop op een grote opkomst.
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd ![]() Last edited by Azazel; 10-10-2007 at 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Junior Member
|
![]()
Wij het ook erg gezellig vonden
Het voor ons de eerste keer was Chabo voor geen meter wilde lopen Hij toch derde is geworden Wij daar best trots op zijn ![]() Wij nu uitkijken naar het aankomende weekend ![]() Wij zeker weten dat dat ook onwijs gezellig word ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
* het voor mij zondag een superverrassende dag was
![]() * onze Chezka 3 u werd en haar dochter Dvoeka 4 U * haar andere dochter Pacha in de Jeugdklasse 3 U werd * haar zoon Paco eerst in de Jeugdklasse 1 U werd en zoon Raven 2U * zoon Paco later zelfs beste reu werd en uiteindelijk beste van de show en dus clubwinnaar 2007 werd ![]() * zijn eigenaar Ruud en ik dit nooit verwacht hadden! * ik showen eigenlijk helemaal niet leuk vind omdat ik meer een doe-mens ben * ik deze KCM wel leuk vond omdat het er niet zo officieel aan toe ging * ik zondag meer gezellig gekletst dan geshowd heb ![]() * ik komend weekend weer lekker obstakel parcourtjes ga lopen en speuren met Chezka ![]() * ik de deelnemers aan het komende wolfhonden weekend ook heeeeel veel plezier wens!! * ik nu al uitkijk naar jullie foto's!
![]() |
#10 |
Member
|
![]()
- het een beetje mosterd na de maaltijd is; maar iedereen alsnog van harte gefeliciteerd met de behaalde resultaten op het KCM
![]() - ik de mensen die naar het wolfhonden-weekend gaan veel plezier wens! - ik een leuke website heb gevonden; www.buurtlink.nl - er in jouw buurt misschien ook mensen actief zijn op deze site - ik verder iedereen een fijn weekend wens!!!
![]() |
#11 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]() Quote:
- er weer een hoop criminelen in mijn buurt actief zijn. - wij morgen weer lekker naar het ohzo mooie en rustige Rozendaal gaan. - daar lekker over de hei gaan wandelen. - dit met Chris Myrthe, Vannessa, Hanna en moi is. - Het morgen volgens het KNMI mooi weer wordt! groetjes Kim
![]() |
![]() |
#12 |
van 't Aelse Sluske
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|