![]() |
![]() |
|
Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Musketier
|
![]()
Aram kan als hij zich uitrekt zo heerlijk scheel kijken. We moeten er nog steeds iedere keer om lachen
![]() Het is voor ons typisch Aram! Ik ben wel benieuwd naar de typische trekjes van andere TS-Wolfhonden. Misschien zitten er wel meer van die scheelkijkers bij ![]() Groetjes, Bert. Last edited by herder; 28-09-2007 at 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Member
|
![]()
Hallo
![]() Dat scheel kijken doet Jourdy (nog) niet, maar hij kan zich wel echt overdreven staan uitrekken ![]() Waarschijnlijk doen meer TW's dat, maar Jourdy kan wel zo heel gek geeuwen...echt een maf geluid ![]() Groetjes, Patty
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Als Anuki zich uitrekt dan strekt ze haar benen zo ver dat deze in het verlengde van haar lichaam zijn.
Als Anuki op de cursus niet van mij naar een andere hond toen mag. gaat ze altijd af liggen (want dat mag wel) en gaat ze "heel stiekem" naar de andere hond toe tijgeren... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
|
![]()
Typisch mijn hond:
![]() En hij kijkt ook nog eens scheel.........Bert ![]() Groetjes Kim Last edited by Koos; 28-09-2007 at 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Typisch Tuff als je tegen hem aan loopt te lullen, en hij gaat zitten. Hangt ie altijd direct zijn hele fluit eruit.
![]()
![]() |
#6 | |
Member
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|